from dublin with luv

By: norhafiza mohammad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 3-Nov-2006 07:15 Email | Share | Bookmark
jalan2 ke Chiniot Pakistan

arina & uncel jasmi kat tepi highway pakistan
tgk lar blkg tu...kwsan kg kat pakistan cantik2 lagi x tercemar
ayah & a.zamri muka busan jek...kena tunggu tayar coster pancit!
kat chiniot panas...arina x pakai baju
ni kat town chiniot...kecik lagi jln kat sana
donkey kat blkg tu...mmg kenderaan famous kat sni
ngan ibu kat kedai furniture
kerusi kat sni cantik2...x beli pun tgk ajer
cantik kan kerusi nie...tp besar sgt lar
tgk lar ukiran kayu kat sni...cantik2 semuanya
ngan along...ank uncle jasmi
gambar ngan donkey....hehehehe

arina ngan uncle jasmi@pak angkat

donkey kat blkg...kat pakistan jek leh tgk donkey tgh town

last2 arina tak pakai..panas betul kat sana

chiniot ni kwsan raw furniture...mmg srnk

raya ke 4 ari tu, arina,ibu,ayah & yg lain pergi jalan2 tgk furniture kat Chiniot Pakistan. aera ni mmg kawasan utk furniture kebanyakannya raw & jauh lebih murah dari furniture di Islamabad. klu di Chiniot leh dpt Rs6,000 tp di Islamabad kena beli dgn hg Rs16,000 punya lar jauh beza hg nie... jadi alang2 ke sana ayah beli ler meja yg mmg dicari2 tu...tapi uncel jasmi mmg borong cukup2 tp terbalik lar....patut beli sblum raya tapi uncle jasmi beli lepas raya...hehehehe...klu tak... boleh pakai furniture baru kan...dgn screen yg cantik berkilat tue....hehehehe

tapi ada kenangan tak leh lupa gi sana...on the way ke sana...coaster yg arina naik tu tayarnya meletup & pancit...apa laaa.... x best lgsg...so elok2 trip 2jam drag smpai 5jam...penat travel je lar...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net