from dublin with luv

By: norhafiza mohammad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 12-Oct-2006 17:16 Email | Share | Bookmark
belajar panjat tangga

keras gak tangga ni, tinggi pun ye jugak
kayu pemegang ni pun leh tahan kerasnya
try naik satu kaki dulu
cam ok jek...heheheheh
alang2 nak try, panjat terus lar
dah lepas 1st level, kacang jek ;)
ok lar ni, arina naik 2nd tangga pulak
uihh...tinggi leh tahan...takut la plak
posing la pulak, training naik tangga esok la plak
 
eh silau lak flash ni...
panjat dining table pulak lar
ari ni arina dah 10bln 6ari, sekejap je kan...pejam celik golek2 arina dah masuk 10bln pun cam x caya jek...hehehehe
skang ni tgh sibuk bljar nak panjat tangga, tapi kat umah ni tangga bahaya, guna tangga marble bukan tangga kayu, klu arina jatuh tergolek mmg byk lar star atas kepala
klu arina nak panjat tangga, ibu atau ayah kena ada skali lar, sbb arina tak pandai lagi


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net