from dublin with luv

By: norhafiza mohammad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 12-Sep-2006 12:29 Email | Share | Bookmark
arina yang suka bergambar ;)

ceh...serius nampak...
uwekkk.....apa tgk2 ar???
bulat cam bola...hehehehe
tepi katil pun ok...janji leh posing ;)
ni masa mula2 leh berdiri...eksennya saya !!!
comotnya makan...
morning...bgn tdo pun nak gak posing
cam tepung gomak...ibu pakaikan bedak lepas mandi
sukanya arina... dlm stroller pun nak berposing
jangan!!! rambut arina x cantik...jgn amik gambar!!!
hai...arina dah 8bln... eeee cepatnya tak perasan pun
seronoknya...apa yang arina suka sgt tu...
ibu....arina nak tpon wan & aki kat kg
morning... arina br bgn tdo..
eeeeeeeeeeeee..........
aaaaaaa....aaaaa... test suara jap, klu best leh ganti siti
arina mmg suka bergambar, kalau tgh nangis...halakan kamera kat dia...terus senyap...kecik2 dah pandai bergambar...bahaya nie !!!
masa arina bawah 6bulan badan dia semangat...cam di pam-pam...tapi lepas dah pandai merangkak... badan dah susut sikit...maklumlah training ari2...skang ni dah 9bln...dah leh berdiri & tgh belajar nak berjalan... so bila nak pandai merangkak & berdiri apa lagi sibuk lar tolong ibu kemas umah...ari2 dok kemas rak cd, maklumlah ibu kemas x cantik...biar saya tlg kemaskan lagi...heheheh



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net