from dublin with luv

By: norhafiza mohammad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 23-Jun-2010 20:20 Email | Share | Bookmark
pulut cawan dan pasta goreng

 
 
sedappppp sesangat pulut cawan nih...selalu masa kecik mak kita mmg selalu buat...mmg buat besar cawan...haaaa makan la puas2 buat pun mudah..cuma time nak balut inti keliling pulut tu je..melekat2 kat tgn & sudu

pasta goreng tu actually resepi mcm goreng mi kuning biasa tu je,cuma dah takda mi kuning kat rumah nih,kita tukar guna pasta,sedap jugak cuma kena buat kering skit la pastu masuk sos tomato lebih skit nak kasi masam2 skit







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net