from dublin with luv

By: norhafiza mohammad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  [42]  43  44  45  >  >>]    [Archive]
Friday, 3-Nov-2006 07:15 Email | Share | | Bookmark
jalan2 ke Chiniot Pakistan

arina & uncel jasmi kat tepi highway pakistan
tgk lar blkg tu...kwsan kg kat pakistan cantik2 lagi x tercemar
ayah & a.zamri muka busan jek...kena tunggu tayar coster pancit!
View all 12 photos...

arina ngan uncle jasmi@pak angkat

donkey kat blkg...kat pakistan jek leh tgk donkey tgh town

last2 arina tak pakai..panas betul kat sana

chiniot ni kwsan raw furniture...mmg srnk

raya ke 4 ari tu, arina,ibu,ayah & yg lain pergi jalan2 tgk furniture kat Chiniot Pakistan. aera ni mmg kawasan utk furniture kebanyakannya raw & jauh lebih murah dari furniture di Islamabad. klu di Chiniot leh dpt Rs6,000 tp di Islamabad kena beli dgn hg Rs16,000 punya lar jauh beza hg nie... jadi alang2 ke sana ayah beli ler meja yg mmg dicari2 tu...tapi uncel jasmi mmg borong cukup2 tp terbalik lar....patut beli sblum raya tapi uncle jasmi beli lepas raya...hehehehe...klu tak... boleh pakai furniture baru kan...dgn screen yg cantik berkilat tue....hehehehe

tapi ada kenangan tak leh lupa gi sana...on the way ke sana...coaster yg arina naik tu tayarnya meletup & pancit...apa laaa.... x best lgsg...so elok2 trip 2jam drag smpai 5jam...penat travel je lar...



Thursday, 26-Oct-2006 10:43 Email | Share | | Bookmark
selamat hari raya aidilfitri 2006

bergambar raya ke2 ni, sbb smlm arina tdo je, xda bergambar pun
beraya di rumah aunty alina dr petronas m'sia
ibu & ayah di pagi raya, sambutan di m'sia embassy
View all 24 photos...

raya ke3 baru leh bergambar...raya pertama arina tdo jek...

kali ke 2 beraya kat luar

raya kat luar pun best...makan melambak2

model pagi raya

a'kum & slmat ari raya...

org lain dah beraya awal tapi arina kat pakistan ni raya jatuh pada 25hb lewat sehari dari m'sia. semua terkejut leh lewat sehari dari m'sia & 2ari lewat dari arab saudi, tapi takpa lah janji leh beraya. tahun ni ramai2 cucuk & bakar sate kat umah arina.ibu buat rendang ayam, kuah kacang & mee kuah ajer, ada kuih almond london & kuih cekelat skit. kat sni tak xcited sgt nak sambut raya, sebabnya tak semeriah di m'sia, sambut ala kadar aje lar.

di sini arina nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri pada aki & wan kat pahang. tok & tok wan kat kedah & tak lupa pada semua sedara mara di m'sia. selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir & batin.


Tuesday, 17-Oct-2006 03:36 Email | Share | | Bookmark
baru bangun tido

 
 
 
View all 6 photos...
a'kum & gud morning....

arina ni baru bangun tido, itu yg mata sepet lagi tu...heheheh... air liur basi pun x sempat nak basuh, tapi ibu sibuk nak suh amik gambar. takpa lar ada jugak kenangan baru bangun tido... masam lar belum mandi lagi, tapi dlm ni tak bau kan...hehehehe

selamat berpuasa yer...


Thursday, 12-Oct-2006 17:16 Email | Share | | Bookmark
belajar panjat tangga

keras gak tangga ni, tinggi pun ye jugak
kayu pemegang ni pun leh tahan kerasnya
try naik satu kaki dulu
View all 12 photos...
ari ni arina dah 10bln 6ari, sekejap je kan...pejam celik golek2 arina dah masuk 10bln pun cam x caya jek...hehehehe
skang ni tgh sibuk bljar nak panjat tangga, tapi kat umah ni tangga bahaya, guna tangga marble bukan tangga kayu, klu arina jatuh tergolek mmg byk lar star atas kepala
klu arina nak panjat tangga, ibu atau ayah kena ada skali lar, sbb arina tak pandai lagi


Friday, 6-Oct-2006 17:20 Email | Share | | Bookmark
cuci mata di karachi pakistan

 
 
 
View all 24 photos...
ari ahad ari tu, arina, ibu & ayah pergi karachi sebab ayah ada keja kat sana. sambil tu dapat jugak arina cuci2 mata tengok tempat orang mcm mana...jauh berjalan luas permandangan, mmg betul pun. mcm2 benda baru arina dapat tgk kat karachi nie...tapi tak amik gambar kat luar sebab kotor, berdebu & berabuk sesangat, so ibu cuma amik gambar arina dlm sheraton hotel aje lar... tak lupa tima kasih pada Aunty Wan kat karachi yg baik hati & bg arina tumpang tido umah dia... muaahhh kat kak aisyah, kak nurul & abg fared.. miss u all so much, ada rezeki kiter jumpa lagi


[<<  <  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  [42]  43  44  45  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net